Blogia
Holalax !!!

6 comentarios

opo'08 running to stand still -

Que va! Anava llegint tots els rètols i les matrícules!
El primer que vaig llegir fou: Fira de mostres / Feria de Muestras senyalant a la dreta!!!!
Hui tinc revisió (fa una setmana) i a este pas en dues setmanes puc anar fent ecografies!!!!

mila -

Opo,què tal per la G.Via? Segur que anaves igual que jo el dia que em van posar les ulleres,..xocant amb tothom.
Em queda poc per tornar, però no sé com fer-ho, vull canviar-me el vol per un poc més tard, encara tinc moltes coses que resoldre ací i llocs on anar abans de tornar...
B7s

llorca -

Si ya ve?? jaja, q te cuente q tal la G.Via!!!!
La despe era p'a ir entrenando, jeje!! pq el panellet lo tenemos ahi mismito!!!!!
Y a ti te keda poco p'a venir, no?
Un beso rebonica.

mila -

Ehhhh! Però com pot ser tant ràpit? Tu pots veure bé del tot? M'alegre que isquera bé....jo creia que en lloc d'un comiat de fadrí era el panellet dels Suavos!!! Quanta gent!!!

llorca -

Vaya, vaya!!! Y esta semana a x la 2ª

opo'08 running to stand still -

La primera sin gafas!