Blogia
Holalax !!!

05 junio. Nuestra 3ª cata !!

05 junio. Nuestra 3ª cata !!

9 comentarios

Mila -

Uffff, Alive and Kickin'....
després d'enviar-vos el missatge vaig tardar com 3 segons en quedar-me k.o., però aquest matí la gent de l'escola m'ha dit que hi havia arbres caiguts a les seues cases, la poli, etc...
Experiència en tornados = 2...tota una experta.
Gràcies Molina, de moment no m'ha fet falta utilitzar l'assegurança...

Opo'07 running to stand still -

Twister què n'era, una peli o un polo de Frigo?

MOLINA -

MILA TRANQUILA MªJOSE M'HA DIT QUE ALGU ESTAVA FENT-ME PUBLICITAT ESPERE QUE TOT HAJA ANAT VE I NO TE'N HAJES VOLAT. ;-)

llorca -

Seguro q has sobrevivido!!! Pero eso sí, no dejes d contarnos como ha sido tu noche, jeje.
Yo hoy, casualmnt, he dormido fenomenal. Claro, q llevaba 2 dias acostandome trd!! El martes la cata, el miércoles mi cumple con su cena de rigor (p'a celebrar el de Malu q es el 12 y el mio), ayer q volvimos a celebrar los cumples en la cerve... y hoy te aseguro q no hago nada de nada pq mñn es el panellet y hay q ir bien fresquita!!!!!
Esta trd colgaré fotos de la cena de cumple y de la cerve de ayer...esta semana parezco japonesa, allá donde voy...voy con mi cámara!!
Besetes bonica y ya sabes...cuéntanos como ha ido esa alerta...

mila -

Torrrnadooooo!!! Estava mirant la tele un rato i no paren d'anunciar alerta de tornado just a 5 km d'ací. Han dit que estigam lluny de les finestres i si pot ser a la planta inferior de la vivenda...just com estic jo...el llit al costat del super ventanal en el tercer pis que vivim...Han dit que tenim que estar alerta fins les 5 d'el matí...i jo tinc una son...De moment està rellampegant i fa uns sorolls que, la veritat, estic un poc acollonada...Bueno xiquets, si sobrevisc demà us conte com ha acabat...i si no teniu notícies...tinc el segur de repatriació a Mapfre, que algú contacte amb Molina, que me'l va fer ell.

llorca -

...y nosotros nos lo montamos muy bien!!! jajaja

El de siempre -

Dios los cría ...

llorca -

Hay catas todos los meses. Así q no te preocupes, q a la de julio o agosto, te vienes!!! El Rte esta muy bien y la comida tb!!! De hecho repetimos todos los meses, y eso es buena señal.
Aeeee, voy a empezar el dia!!

mila -

Menut restaurant que té Javi, no? Molt xulo!! Fins quan duren les cates? Espere que per aquest estiu hajau deixat alguna botelleta que altra....