Blogia
Holalax !!!

4 noviembre. Panellet de los Marinos !!!

Hola a todos, y en especial a Mila!!!!!!!!

Lo prometido es deuda... cargué la batería de la cámara p'a env unas cuantas fotitos-resumen de la nch de tu panellet... y ahi van!!!

Siento comuncarte, q del desfile no tengo ninguna, ... llegamos un pelin trd, tanto al desfile (ya no quedaba ni un marino x la calle) como al maset (q subimos sobre las 4). Queria hacer  fotos d la escuadra de tus amigas, pero mira ... no pudo ser!!! ... aunq luego en el maset si q las ví. 

Un besete.

6 comentarios

llorca -

No te preocupes q todas las fotos NO decentes serán eliminadas.
Upsss, las 13.55 hrs.
No nos queda ná.

opo'06 running to stand still -

El que passa és que la majoria de les fotos haurien de passar un rigurossíssim control de "qualitat" i decència. En festes es fan moltes tonteries i convendria que no isqueren a la llum pública, per si de cas. Jo també tinc ganes que arribe eixe 8 de febrer, després de 10 anys tornaré a ser un home lliure, emancipat de responsabilitats i amb barra lliure per a gaudir de la vida amb plenitud, vítol!

llorca -

Tú tranquila q en fiestas el publi-reportaje será mayor y así cuando vaya a verte el 8 febr te las llevo!!!!
Ya no quedá ná, eh?
Beseeeetes maja.

Mila -

Moltes gràcies per les fotos!!!! Ja sabia jo que la Llorca no em fallaria...No em puc creure que s'acabare el gel a les 3 del matí...encara que a eixes hores els cubates entren sols...Eixa junta!!!!! Què passa? Queixes a Lore, L'Agullona i a Mª Carmen...
Paco...a l'únic que vaig conèixer va ser a Bogut que encara portava el genoll faixat...de totes formes no canvie un partit del València a Mestalla o del Barça per veure a aquests tios...el basket va ser el de menys!!! JO hagués pagat per estar al maset amb tots vosaltres...

llorca -

Nosotras (Eva, Montse y yo) estuvimos a puntito de vender nuestros cubitos (q traíamos de Les Coves). Se pagaban bien!!!! jeje.

opo'06 running to stand still -

Gran reportatge, sí senyora, ja comences a recordar-me a un amic que ara s'ha fet empresari del ram de la hosteleria.
Però com sempre, vaig a posar una "pega", incalificable que s'acabe el gel a les 3 del matí al maset del Marinos, si açò passa en un altre lloc ... les juntes han d'eixir per cames!

Per a Mila, almenys "vam" guanyar als Kings; menys mal que s'ha recuperat Bogut! Estar 2(won)-1(lost) havent-li guanyat a un dels favorits (Detroit) no és "moco de pavo". A més, vore als "piGos" en directe a Chicago val com dos o tres panellets ...